Support

Vi har bransjens raskeste reaksjonstid på telefon og e-post. Derfor kan du alltid forvente, at din forespørsel har høyeste prioritet hos vårt kompetente support team. Vi "brenner" like mye som dere, for å få fornøyde kunder. Oppstår det spørsmål omkring bruk av Tamigo, og du ønsker å nå oss, er det flere muligheter.

Telefon bistand

Du har adgang til telefon bistand alle hverdager mellom kl. 8.00 og 17.00. Da sitter våre supportere klar til å løse all verdens små og store utfordringer med Tamigo. tlf: +47 469 88 559

e-post bistand

Det er naturligvis også mulig å skrive en e-post til oss på supportno@tamigo.no. Her lover vi respons senest innen kl.12:00 dagen etter (hverdager) om din henvendelse er mottatt etter stengetid. Men du kan som regel forvente mye raskere respons.

Kunde-senter (nyhet)

Vi har opprettet et eget Kunde-senter, der du vil finne ulike Forum, Tips, Nyheter og Løsninger. Men det viktigste av alt, her kan du også opprette en henvendelse til oss når du vil. For å bruke Kunde-senteret må du registrere deg som bruker først. Alle saker opprettet direkte i Kunde-senteret eller via e-post til vår support, vil automatisk tildeles et saksnummer. Da vil du alltid kunne følge saken og i tillegg ha en logg hos oss.

Kanskje har vi allerede løsningen på det du lurer på, liggende klar i vårt Kunde-senter. Start med å skrive inn det du søker, og se om det dukker opp forslag. 

https://tamigono.freshdesk.com/support/home