Hoteller

Hotel-bransjen kjennetegnes ved å ha mange tidkrevende, administrative arbeidsoppgaver. Trege, manuelle registreringer av lønnstimer med et hav av spesialtillegg blir med Tamigo erstattet a et effektivt online workforce management system. Her blir arbeidstyngende oppgaver med å legge vaktplaner, utregne lønnsomkostninger og utfylling av timelister med korrekte tillegg automatisert. Det betyr, at hotellets personale og ledende nøkkelmedarbeidere med Tamigo får de beste rammer for å optimalisere en av hotel-bransjens viktigste konkurranseparametere: Kundeopplevelsen.

Prøv Gratis

Fokuser din innsats

Tamigo tilbyr som en av de eneste workforce management-systemer uhindret adgang til alle relevante opplysninger på tvers av organisasjonen. Derfor kan du hurtig få en samlet, oppdatert oversikt over vaktplanlegging og lønnsomkostninger i de ønskede avdelinger - alle opplysninger er samlet ett sted.

Direkte kommunikasjon

Kommuniser hurtig og målrettet den nye vaktplan, informasjon og ledige vakter til dine medarbeidere via Tamigo App med mulighet for individuelle språkinnstillinger. Bruk oppslagstavlen, som alle medarbeidere ser ved innlogging, til å fortelle om f.eks. dagens konkurranse, månedens kampanje eller særskilte aktiviteter ved hotellet.

Online tidregistrering

La medarbeiderne stemple inn og ut via Tamigo Touch online tidregistrering og vær sikker på at medarbeidernes timer blir registrert korrekt uten risiko for feil som ved manuell utfylling av timelistene. Utbetal deretter kun lønn for medarbeidernes faktiske vakter og spar lønnsomkostninger.

Slik kommer du raskt igang

Det er enkelt å komme raskt igang med Tamigo.
Hvis din forretning krever litt mer hjelp i oppstartsfasen, kan vi i Tamigo tilby deg en rekke rimelige service ytelser. Som oppstarts-virksomhet kan du enten booke et personlig møte, hvor vi sammen kartlegger dine behov i forhold til Tamigo. Du kan også kjøpe en workshop for deg og dine nøkkelmedarbeidere - deretter er alle medarbeidere opprettet og har adgang til oppdaterte vaktplaner.
Til kjeder tilbyr Tamigo å håndtere hele prosessen omkring implementering, dataoverføring, sømløs integrasjon til lønnssystem og opplæring av driftsansvarlige. Vi utarbeider sammen en kjøreplan for prosessen, hvor vi så på bakgrunn av de spesifikke behov og ønsker som er avdekket, skreddersyr en gjennomføringsplan. Målet er å tilføre din kjede mest verdi - hurtigst mulig.

Tamigo anbefaler denne pakke til din branche

Starter

Kom igang enkelt og godt

Fra 345 NOK

Per Butikk/Avd. pr. måned

Professional

Få full adgang til alle funksjoner i Tamigo

Fra 520 NOK

Per Butikk/Avd. pr. måned

Enterprise

Til kjeden som vil ha en bedre oversikt og kontroll

Kontakt oss for pris

Prøv det nu helt gratis!

;