Professjonell support

Vi står klare til å bistå!

Som Tamigo kunde har du fri tilgang til vår support pr. telefon og e-post. I tillegg kan du registrere deg som bruker i vårt Support Senter, der du får tilgang til nyheter, tips, forum, samt svar på de mest vanlige henvendelser vi mottar fra våre brukere (FAQ). All Tamigo bistand er lokal (Norge), og bemannet med erfarne supportere, som ser frem til å høre fra deg.

Telefon bistand

Du har adgang til telefon bistand alle hverdager mellom kl. 8.00 og 17.00. Da sitter våre supportere klar til å løse all verdens små og store utfordringer med Tamigo. tlf: +47 469 88 559


e-post bistand

Det er naturligvis også mulig å skrive en e-post til oss på supportno@tamigo.no. Her lover vi respons senest innen kl.12:00 dagen etter (hverdager) om din henvendelse er mottatt etter stengetid. Men du kan som regel forvente mye raskere respons.


Kunde-senter

Registrer deg som bruker på vårt Kunde-senter. Der vil du få tilgang til Nyheter, Tips, Forum, og løsning på de mest vanlige henvendelser til oss (FAQ). Fra Kunde-senteret kan du også direkte opprette en sak til oss. Vi ser frem til å høre fra deg. Kunde-senter