tamigo er ideelt for mange ulike typer av kunder.

Velg et segment for å finne ut mer:

Varehandel
Checkbox checked
Checkbox unchecked
Butikk
Checkbox checked
Checkbox unchecked
Dagligvare
Checkbox checked
Checkbox unchecked
Bensinstasjon
Service
Checkbox checked
Checkbox unchecked
Restaurant
Checkbox checked
Checkbox unchecked
Hotell
Checkbox checked
Checkbox unchecked
Kafé
Annet
Checkbox checked
Checkbox unchecked
Helse og omsorg
Checkbox checked
Checkbox unchecked
Call centre
Checkbox checked
Checkbox unchecked
Offentlig institusjon
Checkbox checked
Checkbox unchecked
Bakeri
Butikk
Dagligvare
Bensinstasjon
Restaurant
Hotell
Kafé
Helse og omsorg
Call centre
Offentlig institusjon
Bakeri

Uansett om du er en liten butikk eller en stor kjede, eller om det er høy- eller lavsesong, er det viktig å ha rett bemanning til rett tid. Enkel planlegging og timeregistrering sparer deg for tid og sikrer at dine ansatte er informert. Hovedkontoret kan sammenligne butikker og avdelinger mot hverandre, da informasjonen deles på tvers i hele selskapet. Øk produktivitet, øk salg og minimer lønnskostnader.

tamigo hjelper dagligvarehandelen med effektiv vaktplanlegging, kontroll på lønnskostnader og effektivisere lønnsprosesser. Ved å ha hele bemanningsprofilen tilgjengelig, gjør tamigo det enkelt å planlegge riktig antall medarbeidere til rett tid, samtidig som du kan se dagens og fremtidig lønnsprosent. Du kan til og med generere automatiske arbeidskontrakter i tamigo.

Uansett sesong, er det nødvendig med en oppdatert turnusplan og effektiv kommunikasjon i alle kiosker og bensinstasjoner. Istedenfor å administrere vakter på regneark, gjør tamigo det slik at du sparer tid og kan fokusere på viktigere ting - som for eksempel å ekspedere kundene dine. Planlegg i henhold til kundetilstrømming i butikk, få oversikt over den økonomiske situasjonen, kontroller lønnskostnader og samle dine ansatte gjennom online kommunikasjon.

Å skape en effektiv turnusplan kan være en vanskelig og tidskrevende prosess for restaurantledere. tamigo lar deg planlegge vakter frem til siste minutt og gir deg komplett oversikt over dine ansatte. Kontroller lønnsprosenter, anslå fremtidig inntekt, og planlegg antall ansatte i henhold til plikter, kompetanser og tilgjengelighet.

Hoteller må gjennomføre tidkrevende administrative oppgaver, samtidig som de må tilfredsstille gjestenes krav. Det er viktig å ha en fleksibel turnus, samt ansatte med de rette kompetansene. tamigo hjelper deg med å automatisere oppgaver som for eksempel oppretting av turnus, beregning av lønnskostnader og ferdigstille timelister. Ved å ha informasjonen på ETT sted, får du raskt oversikt over variable vakttider, hotellavdelinger og kalenderarrangementer. 

tamigo er ideelt for kafeer - uansett om du er en liten, selvstendig kafé eller del av en stor kjede. tamigo hjelper deg med å redusere manuelle oppgaver og gir deg en komplett oversikt i din virksomhet. Administrer vakttider og timeregistrering, og sørg for riktig lønn hver gang. tamigo kan til og med håndtere tips og overtid. Øk fortjenesten og hold styr på lønnskostnadene.

I helsesektoren er det viktig å dedikere så mye tid og energi til pasienter som mulig. Med så mange ansatte og uregelmessige arbeidstider 24-7, kan det være vanskelig å få en komplett oversikt. tamigo løser disse problemene og viser deg hvem som er på vakt og når. Tilordne riktig bemanning til rett tid, og få verdifull innsikt i produktiviteten og lønnskostnadene.

tamigo hjelper call centres ved å gi dem full oversikt over hvem som jobber når og med hva. Du kan enkelt integrere andre systemer med tamigo for å vise de ansattes salg per time. Reduser fravær, generer rapporter rundt turnover, og del kommunikasjon om hvordan du best kan engasjere kundene. Forbedre bedriftens økonomi ved å bruke tamigos prognoseverktøy. 

tamigo hjelper offentlige institusjoner med å effektivt planlegge deres ressurser og dele informasjon innad i organisasjonen. Du kan enkelt håndtere arbeidstidsregler og tariffavtaler. Fraværshåndtering er intuitivt og ukomplisert. tamigo er enkelt å bruke og fremmer kunnskapsdeling og online kommunikasjon i EN løsning.

Uansett om du er et lite, selvstendig bakeri eller en stor kjede, hjelper tamigo deg med å redusere manuelle oppgaver og gir deg en komplett oversikt i din bedrift. Med tamigo kan du enkelt administrere vakter, fravær, timeregistrering og kommunikasjon med dine ansatte. Øk fortjenesten og hold styr på lønnskostnadene dine. 

Vi har mange deltidsansatte, ettersom vi trenger noen ansatte som bare kan jobbe kvelder og helger. Det er derfor ofte mange endringer i vaktlistene, men tamigo gjør disse endringene lette å håndtere med et minimum av administrative ressurser.

tamigo har gitt både hovedkontoret og de enkelte butikkdriverne muligheten til å se fremover, med hensyn på lønnsprosenter, - lønnskostnader og omsetning - og dette kan ses i dag, i morgen og tre måneder fra nå av.

Det er utrolig viktig at vi er i stand til å kunne se estimerte lønnskostnader, i det vi oppretter vaktukene. I tillegg kan tamigo vise nøyaktige lønnskostnader sett mot omsetning på tvers av alle restaurantene.

tamigo gir deg en oversikt, som betyr at du alltid kan holde deg oppdatert. Det er derfor tamigo er et uvurderlig verktøy.

Som teamleder, har jeg full kontroll over hele vaktplanleggingsprosessen, uansett hvor jeg er. På samme tid, har alle de ansatte tilgang til den alltid oppdaterte vaktplanen via tamigos app.

Vi ønsker å være fleksible overfor våre kunder og tamigo hjelper oss med det. Med tamigo kan vi optimalisere våre vaktplaner, med rett kompetanse på plass til enhver tid, for den individuelle kunden.

Allerede i mars har vi en fantastisk oversikt over ansatte vi behøver i sommerferien. tamigo sikrer at vi alltid har det ønskede antall ansatte på jobb.

I dag sparer vi mye penger fordi jeg bare betaler for de timene som de ansatte faktisk har arbeidet.

Anette Sørensen

Bolia, International HR Manager

Svend Halse Petersen

Rema 1000, HR Manager

Tommy Hvid

Sticks'n'Sushi, Operations Manager

Nicolas Stubtoft

Danhostel, Deputy Chief Executive Officer

Camilla Nilsen

Vitalegruppen, Team Leader

Martin Thomsen

The Call Company, Production Manager

Servicedesk

Statens It, DK

Inge Christensen

Svinninge Bageri, Shopkeeper

Shop photo
Supermarket photo
Service station photo
Restaurant photo
Hotel photo
Cafe photo
Healthcare photo
Call centre photo
Childcare photo
Bakery photo

Vi er lokale og internasjonale 

Vi imøtekommer både lokale og internasjonale kunder. Selv om dere er et internasjonalt selskap med forskjellige lokasjoner, kan tamigo settes opp til å dekke dine behov.

Bruk tamigo på ditt eget språk. Vær kompatibel og sett opp landspesifikke lønnsdata, helligdager, arbeidskontrakter med mer i tamigo

tamigo er for alle i din bedrift

Forbedre kommunikasjonen med kollegaer og ledere.

Få oversikt over dine egne vakter, faktiske timer og fravær.

Hold deg informert om hva som skjer, kampanjer og åpningstider.

Ha all relevant informasjon lett tilgjengelig.

Smarttelefon-appen gir deg enkelt og umiddelbar tilgang.

Bytt vakter, be om fri, by på vakter online eller i appen.

Spar tid på administrering av vakter, fravær, turnuser og timelister.

Planlegg enkelt vaktukene i henhold til mål, avtalt arbeidstid, arbeidstidsregler og budsjetter.

Optimaliser vaktplanleggingen med mer innsikt.

Ha kontroll på butikkens resultater.

Få nyttig informasjon og varsler mens du planlegger.

Hold de ansatte informert til enhver tid.

Få raskt innsyn i KPI’er på tvers i virksomhetene.

Få raskt oversikt over hvilke butikker som planlegger under måltallene.

Få innsikt om fremtiden.

Engasjer dine ansatte i å nå felles mål.

Sikre gyldig og tilgjengelig arbeidstakerdata.

Gjør ledere i stand til å ta bedre beslutninger.

Lett, tilgjengelig oversikt over den totale bemanningen og deres personaldata.

Sikre at lover og regler overholdes.

Del dokumenter, opprett og administrer arbeidskontrakter.

Få oversikt over ansattes kompetanser, fravær og lønn.

Ansattes mulighet til selv å vedlikeholde ansattdata sikrer validitet og oppdatert innhold.

Tilgang til HR-relaterte KPI’er, inkludert turnover.

Enkel lønnseksport til ditt lønnssystem (mer enn 70+ lønnssystemer).

Reduser menneskelige feil og feil i lønnsutbetaling.

Tilgang til all lønnsrelevant informasjon.

Spar tid brukt på kontroll og godkjenning av timer til lønn.

Full dokumentasjon på arbeidede timer og fravær.

Enkelt lønnsoppsett.

Ingen installasjon nødvendig – start med en gang.

Fullt ut GDPR kompatibel.

Enkelt å komme i gang for ansatte. 

Enkelt å integrere med HRM, POS og andre systemer.

Hosted i Azure for høye sikkerhetskrav.

Modent og veldokumentert API.

Effektivisering av driften på tvers av avdelinger.

Få raskt oversikt over hvilke butikker som trenger å optimalisere driften.

Mål effektiviteten av vaktplaner / turnuser.

Ha oversikt over de enkelte operasjoner og avdelingenes utvikling.

Skap en bedre dialog med den enkelte leder.

Book din gratis demo

Legg inn kontaktinformasjon nedenfor, og vi tar kontakt for å finne et tidspunkt som passer.

Jeg har lest og akseptert tamigo's Privacy Policy.